Nog maar 1 weekje! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Yvonne Rek - WaarBenJij.nu Nog maar 1 weekje! - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Yvonne Rek - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 weekje!

Door: Yvonne de Rek

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 Februari 2015 | Nederland, Oosterhout

Jeetje wat gaat de tijd toch snel,
Nog maar 7 nachtjes in mijn eigen bed, en dan vlieg ik al naar Surabaya.

Op maandag 9 februari vlieg ik met 5 andere verpleegkunde studenten naar Indonesie, we zullen hier gedurende 4.5 maand gaan verblijven in een mooi appartement. Surabaya is een grote stad met 4 miljoen inwoners, verschillende universiteiten en een gigantisch winkelcentrum!!

We zullen in een ziekenhuis stage gaan lopen en hier ook een project doen. wat we dus nog precies gaan doen is nog erg onduidelijk, maar dit komt allemaal wel als we daar zijn... Hoop ik.. hihi

Ik ben nu de laatste spulletjes bij elkaar aan het zoeken en aan het bedenken hoe ik het allemaal mee moet gaan krijgen in het vliegtuig. We moet nog 1 dagje naar school als voorbereiding op onze buitenlandse stage. hiervoor heb ik Pandan cake gemaakt, ben benieuwd of het in de smaak zal gaan vallen.

ik houd jullie met deze blog op de hooggte,
Op mijn facebook pagina zal ik regelmatig fotos en berichtjes plaatsen.

Liefs,
Yvonne

  • 02 Februari 2015 - 22:00

    Suzanne:

    He yvonne

    ja de tijd gaat ineens snel zeg!!
    spannend maar wel heel gaaf wat je gaat doen.
    ik wens je heeeeel veel plezier en ga met plezier je reisverslagen lezen.
    ik kijk er naar uit!
    veel succes en wij denken aan je xxxx suzanne alex en knuffel van thijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

verpleegkunde student aan Avans hogeschool breda. Ik ga samen met 5 mede studenten voor 4.5 maand naar Indonesie om hier stage te lopen.

Actief sinds 01 Feb. 2015
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 4226

Voorgaande reizen:

09 Februari 2015 - 19 Juni 2015

Mijn buitenlandse stage!!

Landen bezocht: